Ekonomiska förmåner har nu flyttats bakom inloggat läge. Välj Logga in in som jobbsökare eller anställd via BankID för att ansöka eller komplettera AGE, AGB, löneutfyllnad och KTR-studiestöd.

Registrering

Registrera er organisation i arbetsgivarportalen. Då kan ni ta del av information om den statliga ersättningen samt kontrollera era bankuppgifter.

Gör så här:

1. Logga in som arbetsgivare
  2. Använd ditt BankId för att identifiera dig.
  3. Ange organisationsnumret för den organisation som ni ska administrera. Systemet kontrollerar att organisationen omfattas av Kyrkans trygghetsråd.
  4. Ange dina kontaktuppgifter, e-post och mobilnummer.
  5. För organisationer som inte är registrerade hos Bolagsverket ska administratören själv intyga att hen har rätt att företräda organisationen
  6. Kontrollera att korrekt bankgiro är kopplat till organisation. Vid behov kan ni ändra bankgiro.
  7. Registreringen är klar. Kyrkans trygghetsråd kommer att för er räkning ansöka om statlig ersättning och göra eventuell utbetalning.

Läs mer om statlig ersättning

Logga in som arbetsgivare